Tuesday, 27 October 2009

ABC of me?





Assalammualaikum.
Hi.




ABC of Me
Created by johee626 and taken 100723 times on Bzoink
The Letter A
Are you available?: No :)
What is your age?: not so sweet sixteen :P
What annoys you?: people yg panas baran
The Letter B
Do you live in a big house?: Nope
When is your birthday?: 11th january@18rejab
Who is your best friend?: my bf+Saffy+deena+mira+sabrina+leeya
The Letter C
What's your favorite candy?: Big Lollipops
Who's your crush?: :)
When was the last time you cried?: yesterday kot? when i watched sex and the city. haha.
The Letter D
Do you daydream?: Sometimes kot.
What's your favorite kind of dog?: I'm a cat lover
What day of the week is it?: boring day? haha
The Letter E
How do you like your eggs?: Half cooked
Have you ever been in the emergency room?: Nope
What's the easiest thing ever to do?: Sleep
The Letter F
Have you ever flown in a plane?: yeap
Do you use fly swatters?:
Have you ever used a foghorn?:
The Letter G
Do you chew gum?: I can't, braces yo!
Are you a giver or a taker?: Both !
Do you like gummy candies?: yeah
The Letter H
How are you?: fine sajee
What color is your hair?: Pure black
The Letter I
What's your favorite ice cream?: mint/choc flavour
Have you ever ice skated?:
Do you play an instrument?: No, not really
The Letter J
What's your favorite jelly bean brand?:
Do you wear jewelry?: Ear rings/bracelet
The Letter K
Who do you want to kill?: mosquito haha
Do you want kids?: Yeah
Where did you go for kindergarten?: St. Theresa in Terengganu
The Letter L
Are you laid back?: Sometimes
Do you lie?: :)
The Letter M
Whats your favorite movie?: The one with Johnny Depp in it
Do you still watch Disney movies?: Yeah, haha
Do you like mangos?: Yeah
The Letter N
Do you have a nickname?: A friend calls me Chuckie(the evil doll)
What is your real name?: Norqistina bt Noor Ariff
Whats your favorite number?: 11
Do you prefer night over day?: i prefer both :)
The Letter O
What's your one wish?: I'll be surround with love always :)
Are you an only child?: Nope, 4 sibs yo!
The Letter P
What one fear are you most paranoid about?: Hows my future would turn out
What are your pet peeves?:
What's a personality trait you look for in people?: Funny,caring for other people
The Letter Q
What's your favorite quote?:
Are you quick to judge people?: sometimes yeah
The Letter R
Do you think you're always right?: Nope
Are you one to cry?: yeah, when i need too
The Letter S
Do you prefer sun or rain?: Both
Do you like snow?: Yeah
What's your favorite season?: Summer?
The Letter T
What time is it?: 1.21 a.m
What time did you wake up?: 6 a.m lebih
When was the last time you slept in a tent?: standard 6, i miss going for a camp~
The Letter U
Are you wearing underwear?: yeah LOL
Underwear or boxers?: i'm a girl LOL- underwear la dey
The Letter V
What's the worst veggie?: petola/petai
Where do you want to go on vacation?: Dubai :)
The Letter W
What's your worst habit?: I burp loudly haha
Where do you live?: Klang
What's your worst fear?: losing my loved ones
The Letter X
Have you ever had an x-ray?: yeah, a procedure in the act of getting braces
Have you seen the x-games?: yeah! loveeeee em !
Do you own a xylophone?: nope
The Letter Y
Do you like the color yellow?: yeah. yellow outfit, yellow handbag :D
What's one thing you yearn for?: money from dad hahaha
The Letter Z
Whats your zodiac sign?: capricorn!
Do you believe in the zodiac?: Nope
Favorite zoo animal?: All except pigs/wildboar hahaha
You've been totally Bzoink*d!
Take This Survey | Search Surveys | Create a Survey

Thursday, 22 October 2009

Tak pakai susuk

Assalammualaikum.
Hi.


Raya's over, no more open houses? :(
Haha.
Okay, this year's raya is much more better than last year's one.
Dpt raya ngan besties yg kt nine.
Dpt jumpe sorg pn jd lah :)


NAJA'S OPEN HOUSE


Meet Amira Nasuha, my Bestiee since standard 5 :)


Actually dpt jumpe Naja skali, but tak snap2 with her pule, forgot leyy.

Naja's open house was fun !
Gile fun and thank God tak rasa kekok with them,
eventhough tak jumpe for an almost 4years !
Almost like old days jugak :D
Ada a few new guys+girls yang den tak knal.
Dorang senyap je, haha.
And others was like:

-Qrissss !! aku miss ko weyh.
-Lame gyle tak jmpe.
-Kau dah laen kot.
-Kau apa cite?

HEBAT TAK HEBAT :))

One incident yang I really can't forget
masa dekat rumah Idora(other friend tp tak close dlu) >>

Amira was playing with my phone, like tengok pictures and stuff.
And of course dia jumpa a picture of my F ~
haha. dah agak dah.

So, dia like tanya>>
(this conversation cam whisper2)
"Siapa ni? Ohh, Ni ke boyfiee ko Qis?"
And i was like.
hmm. Yeah :)
"hishh, hot jugak eyh?"
"tuka ngan aku bole? "
and i go
nope ! mana boleh, haha!
sedih klo boyfiee ko dgr mira haha.
(Amira pon cakap cam agak kuat)
"Handsome2 !!"

Then Naja cakap>>
"huhh? Ko tgk apa mira?
"nak tengokkk~"
Dia cakap kuat2 until semua pon denga>>
"Qis dah ade boyfiee ke?"
"Hot jugak weyh!!"

Hahaha.
Now smua in that house dah tao
I'm taken :D

But lepak rumah Naja kejap je after
that dah kena gerak to Breena's friends's house :(


BUAT MACAM KAWAN SENDIRI

Paling banyak pergi rumah kawan Breena jep la.
Haha.
That's okay, her friends and me blend well jugak.
I certainly tak insist diorang panggil as "kak"
coz heyy, just treat me like your friend jugak.
I'm not too old pon :P
Breena's friends pon macam pelik coz
I certainly tak act/look like her sister.
Haha. Thats a good thing.
People always think
I'm Breena's friend or like I'm Breena's adek.
Tidak, den tak pakai susuk.
HAHA.



All of them are form two's and I'm a form four.
See? Nampak sebaya right? :P




Me and my couziee >>Meen.
Smangat liverpool -____-



Kampong at Batu Laut :)




:)







My open house.
Jempot makan :)






Haha bye ya'll.
Have a good day:)





Monday, 19 October 2009

Rewind and pause.


Assalammualaikum.
Hi.


The past just won't leave my mind and heart alone.
I miss them.
I miss my old school.
I miss the teachers.
I miss the situation.
I miss the love.
I miss me.

Those things I felt at my old school.
Everything there seems MORE great than here.

Here is where
I couldn't find myself
I couldn't find true friends
I couldn't find true teachers

I love the past,
but please let me live peacefully here
in the present time,
because I know
I just can't rewind and pause the time
to be in the past.





Sunday, 18 October 2009

Kau punya kamu


Assalammualaikum.
Hi.






Apa yang kau lihat
Apa yang kau dengar
Apa yang kau fikir
Apa yang kau risau

Apa yang kau ingin
Apa yang kau idam
Apa yang kau rasa
Apa yang kau sembunyi
Apa yang kau tahu

Tiada siapa pun yang akan peduli
kecuali diri engkau sendiri

kerana diri engkaulah

yang lihat
yang dengar
yang fikir
yang ingin
yang idam
yang rasa
yang sembunyi
yang tahu

Jangan harap pada orang
Jangan bergantung pada orang
Jangan menangis sebelum cuba.

Usahalah sendiri
Jangan minta simpati
Kita jatuh
Kita bangun sendiri.


Kita sering cuba menjadi
yang terbaik
yang tercantik
yang terlawa
yang terkacak
yang termacho
yang terhebat
yang tertinggi
yang terkuat

Jangan jadi hipokrit bila kau mahu jadi orang besar.
Jangan fikir apa orang fikir tentang kau.



Jadi lah orang yang ikhlas
dan punya hati besar
Jadilah diri sendiri kerana
tanpa diri sendiri siapalah anda.

Tidak semua akan
menyukai anda
menyayangi anda
menyanjungi anda
memuji anda
menyenangkan hati anda.

Itu satu realiti.
Jangan hidup dalam fantasi.

Bukalah minda
Bukalah hati
Jangan hidup hanya berdengki.

Kita manusia
semua sama sahaja
tapi
hanya iman yang membezakan kita
yang menentukan
syurga atau neraka.



a little something straight from my heart :)
yours truly
sincerely
Qistina Ariff
XOXO








Saturday, 17 October 2009

Those lyrics kept on poppin' in my head


Assalammualaikum.
Hi.


Dear my baby,

" I can't explain this feeling, I think about it everyday "

" That you make me smile, please stay for a while now "

" you give me feelings that I adore "

" you're just the one that I've been waiting for,
I'll give you all I have to give and more but don't let me fall "

" we will be alright, I'll be by your side.
I won't let you down but i gotta know,
no matter how things go that you will be alright "

" And if u don't mind can u tell me all your hopes and
fears and everything that u believe in.
would u make a difference in the world?
I love for you to take me to a deeper conversation.
Only u can make me "

" You are my sunshine, my only sunshine. You make me happy when skies are grey "


" when u look me in the eyes and tell me that u love me,
everything's alright when you're right here by my side "

" Kau bisikkan cintamu, kau kata baby I love you,

Kau cairkan hati ku "

" I want you to know that everyday
I've been thinking of you, you, you.

You, you, you. Even though you're so far away "



P/s : I couldn't sleep so I came up with this honey :)

Nitey nite people,
XOXO <3








Thursday, 15 October 2009

Dilemma


Assalammualaikum.
Hi.

"Ok, masa telah tamat.

Pelajar diminta untuk pas kertas jawapan ke hadapan sekarang.."

At last.

Its ends.
My final exam's finally OVER !!
I am now FREEEEE.

Like a bird.
For now I am.

Yes.
And I'm going to enjoy my free moment. haha.


One thing what I like about having exams is that
I can sleep in the class peacefully :D

I'm offff to the movies lah kot after this.
The cinema must be missing me. haha.
Going to watch Papadom.
There's DIN BERAMBOI in it!
I heard its good.
From someone who used to said most malaysian movies sucks.
Yeah, i hate most of the malaysian movies too.
Some movies that i adore:
Kami the movie & Gadoh(screening/ytube).

INFO: Din Beramboi is a comedian.
He's the one who'll make me laugh other than my baby :)
DB is not like other typical comedian like Saiful Apek.
I repeat, not like Saiful Apek okay.

hmm.
That last paper I took made me a little nervous.
Addmaths paper.
Gahhh :/

I like doing em but arghh I kept thinking to drop em.
Even my dad told me to drop em like even before
I started to study em in the 1st place :/
I think I'm going to study business in the future.
But I'm still not sure.
Maybe I'm going for education and be a lecturer.
Maybe, it won't effect me in the future if I drop em right?
but, cam syg jee nk drop :/
hmmm. I don't know, I don't know.
Oh, Allah the Al Mighty, help me plssss.
On the other hand, if I did study in business,
I don't think I want to inheir my mom's wedding butique.
But my mom's hoping for me.
I just can't imagine myself to be planning people's weddings.
Those TOO CEREWET people.
I don't blame em, its their one life opportunity to get married anyway.
Long way to go.
I hope when I already made those decisions, its not tooo late..!
Pray for me!
Byee.!
XOXO
Assalammualaikum~
P/s - i changed my blog picture. What do you think? :)















Wednesday, 14 October 2009

A song for you ;)

Assalammualaikum.
Hi!

Red Stone Heart In Hand Pictures, Images and Photos



Underneath the moon,
Underneath the stars
Heres a little heart for you
Up above the world,
Up above it all
Heres a hand to hold on to

But if I should break,
If I should fall away
What am I to do?
I need someone to take,
A little of the weight
Or I'll fall through

You're just the one
That I've been waiting for
I'll give you
All that I have
To give and more
But don't let me fall

Take a little time,
Walk a little line
Got the balance right
Give a little love,
Gimme just enough
So that I can hang on tight

We will be alright,
I'll be by your side
I wont let you down
But I gotta know,
No matter how things go
That you will be alright

You're just the one
That I've been waiting for
I'll give you all
That I have
To give and more
But don't let me fall

Underneath the moon,
Underneath the stars
Heres a little heart for you
Up above the world,
Up above it all
Heres a hand to hold on to

Your just the one
That I've been waiting for
I'll give you
All that I have
To give and more
But don't let me fall

You'll be the one
That I'll love forever more
I'll be here holding you
High above it all
But don't let me fall


♥u
:)